0
0

قدرت گفتن “نه” در بازار

268 بازدید

مشتری مداری یکی از ارکان مهم یک کسب و کار است . شما در هر سطحی از بازار باشید کماکان حق با مشتری است . اما این به معنی این نیست که شما باید در مقابل همه خواسته ها و تقاضاها جواب بله بدهید .

گاهی یک مشتری از شما تقاضای فروش اعتباری و یا چکی دارد ، در حالی که شما او را نمیشناسید و اعتماد کردن برایتان سخت است . بنابراین باید قدرت گفتن “نه” داشته باشید .

گاهی همین نگفتن نه و اعتماد به افراد ، سرمایه ، وقت و اعتبار شما را از بین می برد و شما را درگیر مشکلات عدیده خواهد کرد . این مطلب به معنی بی اعتمادی مطلق در بازار نیست ، بلکه به معنای لزوم احتیاط و نگاه عاقلانه در بازار است .

هنگامی که از پس کاری نیز بر نمی آیید باید از کلمه “نه” استفاده کنید ، زیرا عدم توانایی شما در انجام امور باعث سلب اعتبارتان در بازار کاری شما خواهد شد.

 

نوشته سینا بنافی (کپی برداری از مطلب بدون ذکر عنوان ممنوع است)

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sinabanafi.ir/?p=243
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
سینا
بازار ترکیبی است از دانش، تجربه و تلاش . بدون شک کسانی در این میدان موفق هستند که هم سخت کوش هستند و هم لحظه ای از یادگیری غافل نیستند. من "سینا بنافی" به عنوان عضو کوچکی از این بازار بزرگ ، تا راه اندازی و توسعه کسب و کارتان در کنار شما هستم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد قدرت گفتن “نه” در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.