مشتری مداری یکی از ارکان مهم یک کسب و کار است . شما در هر سطحی از بازار باشید کماکان حق با مشتری است . اما این به معنی این نیست که شما باید در مقابل همه خواسته ها و تقاضاها جواب بله بدهید .
گاهی یک مشتری از شما تقاضای فروش اعتباری و یا چکی دارد ، در حالی که شما او را نمیشناسید و اعتماد کردن برایتان سخت است . بنابراین باید قدرت گفتن “نه” داشته باشید .
گاهی همین نگفتن نه و اعتماد به افراد ، سرمایه ، وقت و اعتبار شما را از بین می برد و شما را درگیر مشکلات عدیده خواهد کرد . این مطلب به معنی بی اعتمادی مطلق در بازار نیست ، بلکه به معنای لزوم احتیاط و نگاه عاقلانه در بازار است .
هنگامی که از پس کاری نیز بر نمی آیید باید از کلمه “نه” استفاده کنید ، زیرا عدم توانایی شما در انجام امور باعث سلب اعتبارتان در بازار کاری شما خواهد شد.
نوشته سینا بنافی (کپی برداری از مطلب بدون ذکر عنوان ممنوع است)
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.