0
0

آیا به کارتان علاقه دارید ؟

325 بازدید

به قول استیو جابز، «تنها راه انجام کارهای بزرگ، علاقه است. پس اگر هنوز کار مورد علاقه ات را پیدا نکرده‌ای، دست از جستجو برندار و به هر کاری تن نده.»

با بسیاری از دوستان و یا همکارانم که صحیت می کنم و از آنها در خصوص علاقه شان از شغل و فعالیتشان می پرسم، آنها را سردرگم و یا حتی بی علاقه نسبت به کار می بینم.

دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد، بخش زیادی از آن به اجبار و یا الزام به کسب درآمد به واسطه شرایط زندگی بوده است. اما آیا این رویه صحیح است؟

برخی از افرادی که به اجبار یک فعالیتی را آغاز می کنند ممکن است در میانه مسیر به آن کار علاقه مند شوند و با آن همراه شوند و حتی به موفقیت و ارتقاء در آن کار برسند. اما برخی دیگر پس از مدتی که وارد مرحله روزمرگی و گروهی دیگر نیز وارد فاز تنفر می رسند.

پیشنهاد قطعی من آن است که شما باید برای ورود به هرفعالیت اقتصادی (حتی فعالیت های اجتماعی) به آن حوزه علاقه مند باشید. در ادامه راههای بررسی علاقه به کار را به شما توضیح خواهم داد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sinabanafi.ir/?p=277
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
سینا
بازار ترکیبی است از دانش، تجربه و تلاش . بدون شک کسانی در این میدان موفق هستند که هم سخت کوش هستند و هم لحظه ای از یادگیری غافل نیستند. من "سینا بنافی" به عنوان عضو کوچکی از این بازار بزرگ ، تا راه اندازی و توسعه کسب و کارتان در کنار شما هستم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آیا به کارتان علاقه دارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.