0
0

چه زمانی از تسهیلات و وام استفاده کنم؟

210 بازدید

تزریق سرمایه از طریق کسب تسهیلات و وام موقعیت خوبی برای کسب و کار شماست؛ اما این کار شرایطی دارد که برخی از کسب و کارها با عدم رعایت این موضوع خود را درگیر بازپرداخت اقساط و در نهایت از دست دادن سرمایه و مقروض می شوند.

زمان استفاده از تسهیلات و تزریق سرمایه از این طریق زمانی صحیح و عاقلانه است که کسب و کار شما به مرحله ای از رشد و حضور در بازار رسیده باشد که برای افزایش سهم بازار و تعداد مشتریان خود را درگیر اقساط و تسهیلات کنید و تقریبا به این یقین رسیده باشید که برای پرداخت اقساط و تعهدات آن دچار چالش و بدهی نخواهید شد.

بسیاری از واحدهای تولیدی که در نهایت مقروض بانک ها شده اند (به جز آنهایی که به واسطه شرایط رکود و تورم و یا تحریم ها زمین گیر شده اند) به دلیل عدم زمان بندی صحیح اعطای تسهیلات و برنیامدن از پس تعهدات گرفتار شده و یا حتی به رهن بانک ها درآمده اند.

این موضوع برای کسب و کارهای کوچک و حتی خانگی نیز صحیح و قابل تعمیم است، به عنوان مثال بسیاری از مشاغل خانگی که بدون حضور موثر در بازار و بازاریابی صحیح محصول و با مشتریان کم خود را درگیر وام ها کرده و از پس اقساط آن برنیامده اند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sinabanafi.ir/?p=219
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
سینا
بازار ترکیبی است از دانش، تجربه و تلاش . بدون شک کسانی در این میدان موفق هستند که هم سخت کوش هستند و هم لحظه ای از یادگیری غافل نیستند. من "سینا بنافی" به عنوان عضو کوچکی از این بازار بزرگ ، تا راه اندازی و توسعه کسب و کارتان در کنار شما هستم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد چه زمانی از تسهیلات و وام استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.